0 Yorum
720,00 TL
HONDA CBF 150 VE NS 200 VE CF MOTOR GRUPLARIYLA
UYUMLUDUR.
Başlangıç (Motoru Çalıştırırken) Sürücü marş düğmesine basar.
Marş motoru elektrik gücüyle dönmeye başlar.
Marş motoru, ara dişliler vasıtasıyla marş rublesinin dış halkasını döndürür.
Dış halka, içindeki bilyeleri/silindirleri sıkıştırarak (kamalama yaparak) rubleyi krank miline kilitler.
Kilitlenen ruble, krank milini çevirerek motorun ilk ateşlemeyi yapmasını sağlar.
Arıza Durumları
Vitesli motosikletlerde marş rublesi arızalandığında:
Kaydırma (En Yaygın Arıza):
Marşa basıldığında, ruble krank miline kilitlenemez. Marş motoru dönerken şiddetli bir "cayırtı," "cıyaklama" veya "tıkırtı" sesi duyulur, ancak motor dönmez ve motosiklet çalışmaz.
Sıkışma (Nadir):
Rublenin sürekli kilitli kalması durumunda, marş motoru motor çalıştığı halde dönmeye devam eder ve zarar görür. Bu, genellikle arızalı parçanın geri dönüşü olmayan bir hasar aldığı anlamına gelir.
UYUMLUDUR.
Başlangıç (Motoru Çalıştırırken) Sürücü marş düğmesine basar.
Marş motoru elektrik gücüyle dönmeye başlar.
Marş motoru, ara dişliler vasıtasıyla marş rublesinin dış halkasını döndürür.
Dış halka, içindeki bilyeleri/silindirleri sıkıştırarak (kamalama yaparak) rubleyi krank miline kilitler.
Kilitlenen ruble, krank milini çevirerek motorun ilk ateşlemeyi yapmasını sağlar.
Arıza Durumları
Vitesli motosikletlerde marş rublesi arızalandığında:
Kaydırma (En Yaygın Arıza):
Marşa basıldığında, ruble krank miline kilitlenemez. Marş motoru dönerken şiddetli bir "cayırtı," "cıyaklama" veya "tıkırtı" sesi duyulur, ancak motor dönmez ve motosiklet çalışmaz.
Sıkışma (Nadir):
Rublenin sürekli kilitli kalması durumunda, marş motoru motor çalıştığı halde dönmeye devam eder ve zarar görür. Bu, genellikle arızalı parçanın geri dönüşü olmayan bir hasar aldığı anlamına gelir.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!