0 Yorum
6.600,00 TL
Arka varyatör, Honda PCX'in Sürekli Değişken Şanzıman (CVT) sisteminin arka tekerleğe en yakın kısmıdır. Görevi, ön varyatör ve varyatör kayışı ile senkronize çalışarak motor torkunu tekerleklere en uygun oranda iletmek ve motosikletin otomatik kalkışını (debriyaj) sağlamaktır.
Bu setin herhangi bir parçasının (özellikle debriyaj pabuçları veya çanının) aşınması, motosiklette kalkışta titreme, kaydırma hissi veya hızlanma performansında düşüş gibi sorunlara neden olur.
Temel İşlevi ve eSP+ İyileştirmeleri Aktarma Oranı Ayarı: Ön varyatör çapı büyüdükçe (hız arttıkça), arka varyatördeki konik kasnaklar, torsiyon yayının kuvvetine karşı açılarak kayışın çapını küçültür. Bu, motorun devrini sürekli olarak ideal güç aralığında tutar.
Otomatik Debriyaj (Kavrama): Setin içinde bulunan santrifüj (merkezkaç) debriyaj, motor rölantide çalışırken tekerleklere güç gitmesini engeller.
Gaz verildiğinde ve devir yükseldiğinde debriyaj pabuçları açılarak gücü arka tekerleğe aktarır.
Bu setin herhangi bir parçasının (özellikle debriyaj pabuçları veya çanının) aşınması, motosiklette kalkışta titreme, kaydırma hissi veya hızlanma performansında düşüş gibi sorunlara neden olur.
Temel İşlevi ve eSP+ İyileştirmeleri Aktarma Oranı Ayarı: Ön varyatör çapı büyüdükçe (hız arttıkça), arka varyatördeki konik kasnaklar, torsiyon yayının kuvvetine karşı açılarak kayışın çapını küçültür. Bu, motorun devrini sürekli olarak ideal güç aralığında tutar.
Otomatik Debriyaj (Kavrama): Setin içinde bulunan santrifüj (merkezkaç) debriyaj, motor rölantide çalışırken tekerleklere güç gitmesini engeller.
Gaz verildiğinde ve devir yükseldiğinde debriyaj pabuçları açılarak gücü arka tekerleğe aktarır.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!